Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -

Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Fandt en æske med gamle øreringe..... hold da op, jeg kunne da lide store øreringe dengang i 80'erne
Billede
Tror de fleste bliver gemt væk igen, så mine børn har noget at grine af, når de engang skal rydde op efter mig !
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Ha ha, du var da glad for papegøjer den gang :))
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Har også haft et par papegøjer engang. Men er jo kun fra 85, tror de genblomstrede i 90'erne.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
miska
Rubin
Rubin
Lise Sonne skrev:Fandt en æske med gamle øreringe..... hold da op, jeg kunne da lide store øreringe dengang i 80'erne
Billede
Tror de fleste bliver gemt væk igen, så mine børn har noget at grine af, når de engang skal rydde op efter mig !
Er bare heeeelt vild med "korsene" nederst i billedet :-)
miska
Rubin
Rubin
miska skrev:
Lise Sonne skrev:Fandt en æske med gamle øreringe..... hold da op, jeg kunne da lide store øreringe dengang i 80'erne
Billede
Er bare heeeelt vild med "korsene" og de små vifter nederst i billedet :-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Er der ikke nogen andre, som har nogle 'skøre' øreringe liggende ? :D Eller skal jeg være den eneste ?
mini123
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Himmerland
Jeg har vist nogle i plastik - også fra 80érne - sammen med nogle smykker min mor fandt fra samme tids periode :p
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hææææææ...
Jeg havde også papegøjer.. Og en masse andet stort.. Må se om jeg kan grave dem frem fra gemmerne.. :))
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Besvar