Mulberry

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Her er min sidste produktion :D

Billede

Billede

Billede

Efter jeg var færdig med halskæden, mødt jeg reklame for Mulberry tasker i In dameblade. Er der kun mig der synes at pigen til højre vil se meget bedre ud med min halskæde på? :)) :)) :))

Billede
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Hold da op Liza du har gjort det igen, hvor er den smuk og du har ret modellen skulle ha den på passer lige til tøjet. ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
mjanneh
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 13:34
Smykkeunivers skrev:
Efter jeg var færdig med halskæden, mødt jeg reklame for Mulberry tasker i In dameblade. Er der kun mig der synes at pigen til højre vil se meget bedre ud med min halskæde på? :)) :)) :))
Det er det ikke - din halskæde passer perfekt. Og hvor er den flot!

/Marianne
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Du har bare gjort det igen. :clap: :clap: :clap: :clap:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Tenna
Perle
Perle
Indlæg: 73
Tilmeldt: lør 17. apr 2010 14:39
Kontakt:
Endnu et fantastisk flot smykke :)
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Sikke en smuk halskæde du har lavet. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Fantastisk stykke arbejde du har lavet, smukt :x-
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Liza - du burde sende et billed ind til Mulberry, det kan være at du kan få lov til sælge i deres butik..... og de ved da nok hvad de skal have for varerne :)) :)) =)) men helt ærligt så er dine smykker top lækre, så du ville højne niveauet i deres butik.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Liza, syer du stadig med træperler som indmad??

den er ski.....flot den kæde, er vild med den kombi af laks og bordeux, du har so latd god farvesans som der komplimetrer hinanden godt.....synes de laksefarvede ser meget store ud i str. - hvad str. har du brugt....og er helt vild med dine "hår" åperler som altid og kan kun sidde og tænke.....piiiiiiis, det tager jo en krig at sy de perler der...men flot er den!! (*)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Takker for jeres søde ord ;;)
Lise Sonne skrev:Liza - du burde sende et billed ind til Mulberry, det kan være at du kan få lov til sælge i deres butik..... og de ved da nok hvad de skal have for varerne :)) :)) =)) men helt ærligt så er dine smykker top lækre, så du ville højne niveauet i deres butik.
:)) :)) :)) :)) det gør jeg, så må vi se hvor meget jeg skulle betale til dem fordi jeg misbruger deres navn :))
Linda skrev:Liza, syer du stadig med træperler som indmad??

den er ski.....flot den kæde, er vild med den kombi af laks og bordeux, du har so latd god farvesans som der komplimetrer hinanden godt.....synes de laksefarvede ser meget store ud i str. - hvad str. har du brugt....og er helt vild med dine "hår" åperler som altid og kan kun sidde og tænke.....piiiiiiis, det tager jo en krig at sy de perler der...men flot er den!! (*)
Der er 2 str i kæden: 11/0 og 15/0, de lyse er 11/0.
Og ja, det tager laaaaang tid, men det er også vild hyggeligt, selvom der er nogle som ikke tror på det :))
Besvar