Efter jeg var færdig med halskæden, mødt jeg reklame for Mulberry tasker i In dameblade. Er der kun mig der synes at pigen til højre vil se meget bedre ud med min halskæde på?

Redaktør: rumlebumle

Det er det ikke - din halskæde passer perfekt. Og hvor er den flot!Smykkeunivers skrev:
Efter jeg var færdig med halskæden, mødt jeg reklame for Mulberry tasker i In dameblade. Er der kun mig der synes at pigen til højre vil se meget bedre ud med min halskæde på?![]()
![]()
![]()

Lise Sonne skrev:Liza - du burde sende et billed ind til Mulberry, det kan være at du kan få lov til sælge i deres butik..... og de ved da nok hvad de skal have for varerne![]()
![]()
men helt ærligt så er dine smykker top lækre, så du ville højne niveauet i deres butik.
Der er 2 str i kæden: 11/0 og 15/0, de lyse er 11/0.Linda skrev:Liza, syer du stadig med træperler som indmad??
den er ski.....flot den kæde, er vild med den kombi af laks og bordeux, du har so latd god farvesans som der komplimetrer hinanden godt.....synes de laksefarvede ser meget store ud i str. - hvad str. har du brugt....og er helt vild med dine "hår" åperler som altid og kan kun sidde og tænke.....piiiiiiis, det tager jo en krig at sy de perler der...men flot er den!!