Birkerød Kulturnat

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg skal imorgen udstille mine smykker i forbindelse med Birkerød Kulturnat, jeg er i den Gl. Præstegård, Stationsvej 32 fra 11 - minimum 19 (lukker og slukker, når de sidste gæster går hjem) - har desuden også frø, marmelader og andet syltegodt til salg. Der foregår også mange andre ting i byen se på : http://kulturparaplyen.dk/00130/00291/
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Det lyder spændende! :-D
Glæder mig til at høre, hvordan det er gået @};- @};- @};-
mjanneh
Smaragd
Smaragd
Lise Sonne skrev:Jeg skal imorgen udstille mine smykker i forbindelse med Birkerød Kulturnat, jeg er i den Gl. Præstegård, Stationsvej 32 fra 11 - minimum 19 (lukker og slukker, når de sidste gæster går hjem) - ...

En kulturnat, der slutter kl 19?? Det var da der, den skulle begynde!
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Det gik helt fint - og gik faktisk først kl 20 - men der har vi altså også været igang fra kl 10 om formiddagen og andre arrangementer går igang ved den tid. Birkerød Kulturnat er helt anderledes end andre steder, da der ikke er længe åbent i almindelige butikker, men stort set alle foreninger i Birkerød har arrangementer dagen og aftenen igennem, alt fra teater for børn, byvandringer med lokal historiker, koncerter, arbejdene kunst værksteder, kunstudstillinger og man kan også svømme i sterinlysenes skær - det er en god dag i Birkerød.
Besvar