Dine ting er vildt lækre og jeg er helt vild med sammensætningen både på farver og sten i kæde et - 2 af mine yndlingssten ( listen over yndlingssten bliver ligesom længere og længere, men det er ligesom med ens børn : man deler ikke sin kærlighed over, når man får mere end et barn, man får bare mere kærlighed at gøre godt med )
Griffen altså, dine smykker er bare SÅ inspirerende
tror da at du er en 'LÅSE-pige' - 2 låse i eet armbånd er en sjov ide....
Så må jeg igen komme med et forsigtigt spørgsmål. (tør jeg godt til dig )
Det øverste armbånd har jo tyngden modsat låsene - vil det så ikke komme til at hænge på armen med låsene øverst?? Det har jeg tit tænkt over når jeg har set billeder af armbånd herinde
ja, der kom jo ingen lås i halskæden, så måtte der dobbelt i armbåndene
nej, det var nu fordi det er wire, og jeg har ingen bronze-wire-beskytter.. så det var en test, men jeg synes faktisk at det fungerer meget godt.. især med en stor ring i midten. Og så er det meget nemmere at få på
nej, det vender ikke bugen opad.. det er stenene dog ikke tunge nok til.. det er kun hvis der er rigtig stor forskel ml. perlernes størrelse at det sker (og primært hvis perlerne er løse, som ie et skindarmbånd.
tak for jeres søde kommentarer... det er altid dejligt at få rosende kommentarer fra ligestillede (perlenarkomaner )
Min løsning med 2 låse viste sig at være hammersmart. Man kan således gå med 1 armbånd, eller man kan samle 2 eller 3 i samme ring, og vupti har man en 3-fløjet armbånd.. fungerer super, så den løsning vil jeg helt sikkert gentage