Udstilling

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Jeg har haft udstilling ude på Vigeslev bibliotek, er der mon nogen der har set den ?? december og januar......så nu er det ved at være tid at tage den ned igen.... det bliver helt mærkeligt at skulle have smykkerne hjem igen...hahhahah :-? ;)-
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Griffen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Holbæk
spændende :-D Vi vil da gerne se nogen billeder :-D

hilsen
Gitte
hilsen Gitte
Pia
Opal
Opal
tillykke med det Linda- kastede det noget af sig?
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Kontakt:
næææh, har ikke rigtigt kunne se noget på min hjemmeside ihvertfald i form af salg, men har da været mere trafik på.....men bibliotekaren siger der har været STOR respons.......og hehehhe, så har bibliotekaren forkølet sig på et par ting til dem selv.....og det er jo fedt!!

Men man får bare ikke bedre reklame vel og det er super fedt igen at kunne bruge min dekoratør "evner" ......det er en af de ting jeg savner fra at stå i butik....men ikke arbejdstiderne og slet ikke lønnen!! hahahha

jepsen, skal lige finde nogle billeder til jer en af dagene.... :-bd
Pia
Opal
Opal
det lyder fedt Linda

- jeg har tit tænkt på at vi i fællesskab kunne udstille som forum og herunder som individer for at vise hvor perle-hobbyen står i dagens dk. vi kunne ligge vores bedste stykker op og holde lidt workshops i denne sammenhæng. jeg ville gerne give et kursus i hvor man finder pris-rigitige materialer udenlands.
Billede LOKE'S GHOST
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Pia skrev:det lyder fedt Linda

- jeg har tit tænkt på at vi i fællesskab kunne udstille som forum og herunder som individer for at vise hvor perle-hobbyen står i dagens dk. vi kunne ligge vores bedste stykker op og holde lidt workshops i denne sammenhæng. jeg ville gerne give et kursus i hvor man finder pris-rigitige materialer udenlands.
Det er en rigtig god ide Pia, nemlig udstiller som en gruppe og ikke hver for sig. Stilvariation vil være en fordel, mener jeg.
Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd

Det synes jeg lyder som en rigtig fantastisk perle ide :clap: :dance: :clap:
Pia
Opal
Opal
Jamen, hvis andre synes det er en god ide, så meld endelig tilbage her. jeg ville gerne deltage i organiseringen sammen med andre.
Billede LOKE'S GHOST
mooshidk
Perle
Perle

jeg synes også det lyder som en rigtig spændende ide Pia :-D
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Kontakt:
Den er jeg også med på...helt klart. - men det kræver selvf. en del og sådan lidt koordination, så vi ikke kommer med samme stil smykker......her vil det jo netop være spændende at få noget forskelligt vist fre,

nogle wirewrapper, nogle seed beader, andre som becca bruger begge dele osv......
Besvar