Udstilling
Redaktør: rumlebumle
Jeg har haft udstilling ude på Vigeslev bibliotek, er der mon nogen der har set den ?? december og januar......så nu er det ved at være tid at tage den ned igen.... det bliver helt mærkeligt at skulle have smykkerne hjem igen...hahhahah

Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
næææh, har ikke rigtigt kunne se noget på min hjemmeside ihvertfald i form af salg, men har da været mere trafik på.....men bibliotekaren siger der har været STOR respons.......og hehehhe, så har bibliotekaren forkølet sig på et par ting til dem selv.....og det er jo fedt!!
Men man får bare ikke bedre reklame vel og det er super fedt igen at kunne bruge min dekoratør "evner" ......det er en af de ting jeg savner fra at stå i butik....men ikke arbejdstiderne og slet ikke lønnen!! hahahha
jepsen, skal lige finde nogle billeder til jer en af dagene....
Men man får bare ikke bedre reklame vel og det er super fedt igen at kunne bruge min dekoratør "evner" ......det er en af de ting jeg savner fra at stå i butik....men ikke arbejdstiderne og slet ikke lønnen!! hahahha
jepsen, skal lige finde nogle billeder til jer en af dagene....
det lyder fedt Linda
- jeg har tit tænkt på at vi i fællesskab kunne udstille som forum og herunder som individer for at vise hvor perle-hobbyen står i dagens dk. vi kunne ligge vores bedste stykker op og holde lidt workshops i denne sammenhæng. jeg ville gerne give et kursus i hvor man finder pris-rigitige materialer udenlands.
- jeg har tit tænkt på at vi i fællesskab kunne udstille som forum og herunder som individer for at vise hvor perle-hobbyen står i dagens dk. vi kunne ligge vores bedste stykker op og holde lidt workshops i denne sammenhæng. jeg ville gerne give et kursus i hvor man finder pris-rigitige materialer udenlands.
LOKE'S GHOST-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Det er en rigtig god ide Pia, nemlig udstiller som en gruppe og ikke hver for sig. Stilvariation vil være en fordel, mener jeg.Pia skrev:det lyder fedt Linda
- Prins Albert
- Smaragd

Det synes jeg lyder som en rigtig fantastisk perle idePia skrev:det lyder fedt Linda
jeg synes også det lyder som en rigtig spændende ide PiaPia skrev:det lyder fedt Linda
Den er jeg også med på...helt klart. - men det kræver selvf. en del og sådan lidt koordination, så vi ikke kommer med samme stil smykker......her vil det jo netop være spændende at få noget forskelligt vist fre,
nogle wirewrapper, nogle seed beader, andre som becca bruger begge dele osv......
nogle wirewrapper, nogle seed beader, andre som becca bruger begge dele osv......