

Armbånd til - ja, der skal strammes op på skjulerperlerne

øreringe til - desværre utydelige

Og så er vi i safaritøjet






Og så lidt på memorywire bare for sjov

Redaktør: rumlebumle














Takker for de søde ord og brumbear, jeg forsøger faktisk hele tiden at forny mig, men jeg er godt klar over at jeg igen og igen bliver tiltrukket af stenene, men hvad er for dig min normale stil ?brumbear skrev:Jøsses Lise, jeg havde da aldrig gættet at det var dig der har lavet disse smykker![]()
De er vildt dejlige som også de fleste af dine 'normale' smykker er![]()

Blev da nødt til at bruge tænderne med det samme - der var jo 'nogen' (nævner ikke navne) der troede jeg havde drukket af natpotten, da jeg købte dem inde hos MiskaShawnee skrev:Hææ - så kom tænderne allerede i brug..fedt...
Vintagekæden er lige i skabet... Super smuk..
Jeg er ikke vild med orange - kommer nok aldrig til at gå med det. Men smykkerne er rigtig fede... Og smag er jo heldigvis forskellig - så der skal nok være købere til det hele...