Lidt af hvert - vintage og 'gone native'

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Har været inspireret af vintage konkurrencen på grøn, her er mit bud, granater, krystal og messing :
Billede
Billede
Armbånd til - ja, der skal strammes op på skjulerperlerne
Billede
øreringe til - desværre utydelige
Billede

Og så er vi i safaritøjet
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Og så lidt på memorywire bare for sjov
Billede
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Meget flotte :dance: og god inspiration :whistle: :whistle:
Hilsen Eva1950
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Det rene guf :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Jøsses Lise, jeg havde da aldrig gættet at det var dig der har lavet disse smykker :-o

De er vildt dejlige som også de fleste af dine 'normale' smykker er :ymapplause: :ymapplause:
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Jeg er tosset med den første kæde, og ja resten også.. wauw det er bare.. ja wauw
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
brumbear skrev:Jøsses Lise, jeg havde da aldrig gættet at det var dig der har lavet disse smykker :-o

De er vildt dejlige som også de fleste af dine 'normale' smykker er :ymapplause: :ymapplause:
Takker for de søde ord og brumbear, jeg forsøger faktisk hele tiden at forny mig, men jeg er godt klar over at jeg igen og igen bliver tiltrukket af stenene, men hvad er for dig min normale stil ?
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
Som tidligere skrevet på grønt, er vintage-kæden helt vildt lækker. "tænderne" er jeg ikke så vild med... men turkis/orange-kæden er også helt vildt lækker. Og så passer den vist totalt godt til de farver, der kommer til sommer. Har set bl.a. Friendtex-kataloget (min søster sælger dette), og der er orange meget fremme.. så den er da lige i øjet. Og det er en kæde, man bliver i godt humør af at kigge på :-D
hilsen Gitte
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hææ - så kom tænderne allerede i brug.. ;)- fedt...

Vintagekæden er lige i skabet... Super smuk..

Jeg er ikke vild med orange - kommer nok aldrig til at gå med det. Men smykkerne er rigtig fede... Og smag er jo heldigvis forskellig - så der skal nok være købere til det hele... :-bd
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
=))
Shawnee skrev:Hææ - så kom tænderne allerede i brug.. ;)- fedt...

Vintagekæden er lige i skabet... Super smuk..

Jeg er ikke vild med orange - kommer nok aldrig til at gå med det. Men smykkerne er rigtig fede... Og smag er jo heldigvis forskellig - så der skal nok være købere til det hele... :-bd
Blev da nødt til at bruge tænderne med det samme - der var jo 'nogen' (nævner ikke navne) der troede jeg havde drukket af natpotten, da jeg købte dem inde hos Miska :)) :)) :)) :)) =)) =)) =)) =)) - og faktisk jo mere jeg kigger på kæden, jo mere kunne jeg godt finde på at beholde den selv, den er jo lidt provokerende (hva' fanden, lidt flipper forbliver man vel altid indeni ? ) :)) :)) :)) :))
Besvar