Fra en bytte byt, som jeg ikke nåede...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Ja, som overskriften siger, så var jeg med i en bytte byt, hvor jeg modtog en masse dejlige ting fra Lene. Desværre nåede jeg af forskellige årsager ikke at lave noget, men i december fik jeg et lækkert vedhæng i sterling sølv hjem fra Kina og det passede lige sammen med noget af det randsyede læder, som var i bytte-pakken. Det blev til denne julegave til min lillesøster:

Billede

Og sat sammen med et par øreringe af south sea shell pearl og sterling sølv ørebøjle:

Billede

Tusind tak Lene, for læderet og for de andre ting - omend det er noget forsinket.

Knus joanna
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
lækkert og en god ny måde at bruge et hjerte på. Jeg gætter på at din søster blev glad ;;)
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
wau wau det er bare et vildt flot det armbånd
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Rigtig god idé :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

Billede
Billede
Besvar