Mit liv er ikke noget at råbe hurra for lige for tiden og har egentlig ikke været det længe. Det er ærgeligt, at man selv er den sidste til at indrømme/indse at man ikke har det godt. Jeg har haft nogle dårlige år siden jeg mistede min mor i 2009 og mit job 2011 (efter lang tids sygemelding). Nu står den på daglige smerter, depression og stress. Oveni det har min yngste datter OCD og har også fået konstateret stress (og hun er kun 14 år) så det er svært at se, hvordan man lige skal finde tilbage til livets rette vej. Derfor har jeg taget den beslutning at stoppe med at lave smykker, da det for mig ikke gir` den ro, som jeg havde håbet på. Jeg har oprettet 2 salgstråde, som mange af jer nok har set. Og rigtig mange har også købt en masse af mig, og det er jeg mega meget glad for. Jeg har i dag sat en del af det, der er tilbage ned i pris (jeg synes, at det er lidt svært at prissætte) og jeg håber, at jeg kan sælge det hele, så jeg kan få det mindre at tænke på. Jeg har endnu ikke nået at sætte perleblandingerne ned, men hvis der er nogle, I er interesseret i, så skriv gerne til mig, og så finder vi en pris sammen.
Tusind tak for et dejligt forum, som jeg har været glad for at følge med i og som jeg gerne vil fortsætte med at følge.
Knus fra Heidi
Mit liv....
Redaktør: rumlebumle
Jeg har også først set denne tråd nu og jeg håber det bedste for din familie og dig og jeg har købt nogle meget flotte ting af dig som jeg glæder mig til at arbejde med og jeg ønsker dig al held og lykke i fremtiden

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Også alt held og lykke i fremtiden herfra.

- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Ønsker dig alt held og lykke!
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
heidik: jeg håber du ved at du selvfølgelig er velkommen til at blive herinde, selvom du ikke lige laver smykker. Nogen gange hjælper det at få "luft" til mennesker, som ikke står én personligt nær, og det kunne være os..