Mit nye armbånd - børstet messing

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

mjanneh
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 13:34
Første forsøg! Jo, ja - lodningerne skal der vist arbejdes lidt på til næste gang.

Billede

Billede

Jeg synes faktisk, det er blevet flot. Gad vide, om man kunne få det forgyldt et sted ....

/Marianne
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Jeg synes også at det er flot :ymapplause: :ymapplause:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Total fedt armbånd :x-
Billede I LOVE CATS
Ivan
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 175
Tilmeldt: tors 24. mar 2011 17:55
Geografisk sted: Odense
mjanneh skrev:Første forsøg! Jo, ja - lodningerne skal der vist arbejdes lidt på til næste gang.

Billede

Billede

Jeg synes faktisk, det er blevet flot. Gad vide, om man kunne få det forgyldt et sted ....

/Marianne
Hej Marianne

Lodninger ser da ikke så tosset ud :naughty: ;)- Men vi kan jo nok allesammen blive bedre til det hele, en ting af gangen.
Det ser da godt ud det armbånd.
Jeg syntes ikke du skal få det forgyldt, det kan enhver sølv/guldsmed. Det er godt ud som det er.

:happy-jumpeveryone: :happy-jumpeveryone: :happy-jumpeveryone: :happy-jumpeveryone:
Billede
Billede

Venlig hilsen
Ivan
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Jeg er VILD med dit armbånd, det er sgu lækkert-lige mig :x- :x- :x-
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Me too- Genial og enkel lås lige i øjet
Billede LOKE'S GHOST
Besvar