

Jeg synes faktisk, det er blevet flot. Gad vide, om man kunne få det forgyldt et sted ....
/Marianne
Redaktør: rumlebumle
Hej Mariannemjanneh skrev:Første forsøg! Jo, ja - lodningerne skal der vist arbejdes lidt på til næste gang.
Jeg synes faktisk, det er blevet flot. Gad vide, om man kunne få det forgyldt et sted ....
/Marianne


