hun var derude kl 9. Jeg kørte hjem igen, mens der blev taget prøver. Kl. 12 var vi derude igen - fik dommen, at der ikke var noget at gøre. Kl 13 var hun i Nangijala.
heldigvis havde vi forinden talt om, at hvis det var noget helt slemt , hvad vi jo ikke troede det var, skulle hun ikke igennem en masse ting, for vores skyld.
Puha hvor jeg savner hende - hun var virkelig mors hund .....
Heldigvis har vi mange gode minder og billeder. Jeg har også to skotter i huset endnu - men det er altså ikke det samme .....





