Start på min "smykkekar" Barnrbarn konfi gave fra gudfar

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Ivan
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 175
Tilmeldt: tors 24. mar 2011 17:55
Geografisk sted: Odense
Dav i gruppen
Dette her var det der startede mig med at lave smykker. Sidste barnebarn skal konfirmeres i morgen,4-5-2012.
Jeg havde den store ære og fornøjelse at få lov :-D :-D til at bære tøsen til dåben, derfor skal hun have noget helt fra mig. Det blev så til det her.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billeder er desværre blevet lidt sløret, jeg er kommet igang med at lægge dem her alt forsent :violin:
Tynd plade Ag 0,6 savet hestehoved ud, loddet på en Ag 1,5, da jeg var igang kunne der også blive til et par øreringe. Kæde lavet af store ringe Ag ø1,2 og små ringe af Ag ø0,8. Øje er en sort diamamt 0,01ct.
Personlig syntes jeg den er flot, men jeg er jo også "ham" der har lavet det ;)- ;)-
Billede
Billede

Venlig hilsen
Ivan
cecilou
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 124
Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Jeg synes faktisk at det er fedt, meget stilistisk og lidt skævt og markant i stilen:-)
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!
Brugeravatar
Angel
Safir
Safir
Indlæg: 376
Tilmeldt: søn 29. apr 2012 06:56
Geografisk sted: Nordjylland
neeej hvor er det sødt. Det har du da lavet flot.
Hun bliver garanteret utrolig glad for det. :-bd
Hilsen Jessica
Vær mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hvor er det fint, det bliver hun helt bestemt glad for :ymapplause: :ymapplause: :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Besvar