møtrik armbånd
Redaktør: rumlebumle
Jeg har lidt set forskellige tuts på nettet på nogle armbånd med møtrikker, men også tænkt det kan ikke være sundt, fandt denne artikkel i dag http://www.bt.dk/sygdomme/advarsel-farl ... unge-piger
jeg kan også huske engang da jeg var ung var det moderne at gå med O-ring af gummi...dem man bruger til tætning af motordele....og de er bestemt heller ikke lavet til at være i kontakt med huden og afgiver allergifremkaldende stoffer.....
min bror har være cykelhandler i mange år og har haft en masse forespørgsler på brugte cykelslanger......de er heller ikke lavet til at komme i kontakt med huden og de hjælper ikke at vaske dem af i sæbevand...
man skal virkelig tænke sig om når modedillen diktere at man skal bruge ting som ikke er fremstillet til smykkebrug....det kan ende frygtelig galt...
min bror har være cykelhandler i mange år og har haft en masse forespørgsler på brugte cykelslanger......de er heller ikke lavet til at komme i kontakt med huden og de hjælper ikke at vaske dem af i sæbevand...
man skal virkelig tænke sig om når modedillen diktere at man skal bruge ting som ikke er fremstillet til smykkebrug....det kan ende frygtelig galt...
Ja netop. Min søster er allergisk overfor nikkel og når hun køber Jeans fx skal hun smørrer neglelak op alle knapper og dutter der har kontakt med huden i det, nu er hun så allergisk det ikke engang virker.