Her er lige 2 nye herrearmbånd som jeg har knyttet. Der kommer en og ser på dem i eftermiddag, så jeg håber det er noget han kan bruge
Knyttet i 3 mm gummi
Knyttet i 2,5 polyestersatin snørre - 14 mm lavaperler
Nogen ide om hvad jeg kan tage for dem??
Jeg betaler ikke moms, så meget tjener jeg ikke men B skat opgiver jeg må min smykkefremstilling.
De er flotte begge to og iser den øverst er meget maskulin. ja det der med prisen er noget svært noget. Regn dine metriale prise ud og lek så det på som du vil have til dig selv. her i butikken har jeg en faktor jeg ganger med efter at jeg har regnet metriale prisen ud , men vi skal jo også betale moms og skat af det vi sæljer. og så skal der være til at købe nyt for. men et bud 100 /150 kr per stk.
De er begge et par rigtig Herre-modeller, så dem kan du sagtens komme af med.. Prisen? tja, det har jeg ingen anelse om, da jeg selv lige er begyndt på smykker og skal til at finde ud af hvad man kan tillade sig at tage for tingene.
Ja han købte de af gumme. Kan faktisk ikke huske hvor jeg har købt det. Det var noget jeg havde liggende og havde kun til det armbånd desværre. Han var rigtig vild med det. Tog det på med det samme.
Og så købte hans kone et par øreringe og bestilte en kæde. Fedt ikke
dejligt.. hvad kom han så til at give for det??
jeg har lavet et til min morfar i læder han er helt vild med det han har haft det på ligesiden haha..
men dejligt lige med at sælge lidt ekstra og lige en lille bestilling.. skal hun sp have kæde der passer til??
jeg har faktisk også fået en bestilling på en halskæde og et knyttet armbånd og halskæden er lavet dem har jeg mange af og de sælger bare super godt