Hvad hedder?
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Jeg er stadig lige hook på at lave ørestikkers.. Men hvis jeg skal have nogle perler med en flad side, hvad hedder sådanne perler så? er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem henne. Jeg har en forstilling om at de skulle være ferskvandsperler af en art, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde sådan nogle nogen steder.. Er det bare mig der er blind?
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Nu har jeg så endelig fundet ud af at perlerne hedder Cabochon et eller andet..
Fandt endelig nogle på Frits hjemmeside.. Men men men.. Der kan jeg jo ikke købe fra.
Jeg kunne så godt tænke mig at lave et par ørestikkers med bitte små sten/perler ( måske noget krystal bling bling agtigt ) de skal ikke være større end max 6 mm ( helst 4 mm )
Helt almindelige simple ørestikkers! Kan det virkelig være så svært?
Fandt endelig nogle på Frits hjemmeside.. Men men men.. Der kan jeg jo ikke købe fra.
Jeg kunne så godt tænke mig at lave et par ørestikkers med bitte små sten/perler ( måske noget krystal bling bling agtigt ) de skal ikke være større end max 6 mm ( helst 4 mm )
Helt almindelige simple ørestikkers! Kan det virkelig være så svært?
De har den slags perler kan du købe hos http://www.ravstedhus.dk Og da behøver du ikke at købe for en hel masse men jeg tror dog at de legger et ekspeditions gebyr på men spørg dem bare hvis du ringer til dem. ![On the phone :)]](./images/smilies/100.gif)
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Nu har jeg lige været inde på ravstedhus og kigge og har fundet nogle ørestikkers jeg godt kunne tænke mig at prøve at lave noget med.. Men så er jeg i tvivl om hvad for nogle jeg skal bruge, hvis jeg vil prøve at lave noget med denne perle:
http://ravsted.e-supplies.dk/dynamic.as ... ta=preview
Jeg skal jo bruge en stikkers med stift og skål, men hvad for nogle skal jeg vælge?
jeg har blandt andet kigget på dem her:
http://ravsted.e-supplies.dk/dynamic.as ... key=314031
Men hvad betyder ldg 10 mm?
http://ravsted.e-supplies.dk/dynamic.as ... ta=preview
Jeg skal jo bruge en stikkers med stift og skål, men hvad for nogle skal jeg vælge?
jeg har blandt andet kigget på dem her:
http://ravsted.e-supplies.dk/dynamic.as ... key=314031
Men hvad betyder ldg 10 mm?
Det betyder at de er 10mm lange på det styk som kan gå igennem øret og det er en gode længde for der skal jo være plas til øret og låsen. og de perler du henviser til se fine ud og da skal du jo bare have en hvor pladen ikke rager uden for perlen, men heller ikke en for lille skål. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Havfrue, nu er du så godt i gang med at hjælpe mig, kunne du så ikke svare mig på om de perler der har varernr:
825025
Passer til at sætte ned i varernr:
314075
825025
Passer til at sætte ned i varernr:
314075
Da bliver jeg dig nok svar skyldig . men de er flinke til selv at svare hvis du ringer til dem. 74 64 76 25
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Tak, det prøver jeg.. 
Bumle hos Frits skal man købe for 500.00 kr min mener jeg
så kan man godt handle der ,men du skal have et password for at handle ,men det beder du bare om ,så kommer det pr mail men jeg handler der kun hvis man er med i en fællesbestilling ellers syntes jeg det er for dyrt,men de har mange lækre ting i sterling sølv og fg sterling sølv ikke noget bling bling 
