Vi holder ferielukket hos Cyberimport fra og med d.7/7 2009, til og med den 12/7 2009, så hvis nogen af jer skal have nogle varer inden da, er den sidste dag vi sender ud inden ferien d.6/6 2009, hvis bestillingen er lagt inden kl. 15,00. Derefter bliver varerne sendt i den rækkefølge de løber ind.
Vi tager på en lille campingtur til Grenaa, hvor jeg håber på sol, og sommer, og dejlig dasetid, gang i grillen, en shoppetur ( eller gerne så mange som muligt
Jeg skal nok tage billeder og fortælle lidt om det hele når jeg er hjemme igen, og håber at også alle i andre vil fortælle lidt om jeres sommerferie.





