Sommerferie 2009 + ferielukket hos Cyberimport

Her kan du fortælle lidt om din foretrukne ferieform, din bedste ferieoplevelse, og om ferie generelt. Hvor holder du ferie, er du til sol, eller sne.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Nu varer det ikke længe inden ferien starter, og jeg ville lige ønske jer allesammen en rigtig dejlig sommer. B-)

Vi holder ferielukket hos Cyberimport fra og med d.7/7 2009, til og med den 12/7 2009, så hvis nogen af jer skal have nogle varer inden da, er den sidste dag vi sender ud inden ferien d.6/6 2009, hvis bestillingen er lagt inden kl. 15,00. Derefter bliver varerne sendt i den rækkefølge de løber ind. :x-

Vi tager på en lille campingtur til Grenaa, hvor jeg håber på sol, og sommer, og dejlig dasetid, gang i grillen, en shoppetur ( eller gerne så mange som muligt :p ), og vin til maden hver aften, mums.

Jeg skal nok tage billeder og fortælle lidt om det hele når jeg er hjemme igen, og håber at også alle i andre vil fortælle lidt om jeres sommerferie. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Hej lene og god ferie :happy-sunny: :happy-sunshine: :auto-camptrailer: der er dejlig i Grenå og hvis i har tid så tag en smut til Æbeltoft Ja hele djursland er et dejlig område. Vi kommer næsten der ude fra så vi kender det godt.
Vi skal ikke holde ferie ,jeg håber på at vi får rasende travelt her i butikken og så må vi holde fri en anden gang. Så mit ønske til veret er noget mer blandet for godt vejr så gider folk ikke bruge penge og for dårligt er det det samme. Så vi vil gerne have det lidt mer blandet.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Jeg vil også lige ønske dig en rigtig god ferie :ymhug: :greetings-wavegreen: :greetings-waveyellow: :greetings-wavingblue: :happy-sunny: :auto-camptrailer: og jeg glæder mig til at se billeder når du kommer hjem ;)-
Billede I LOVE CATS
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
rigtig god ferie også fra mig! :ymhug:
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Rigtig god ferie!!
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
-Også rigtig god ferie herfra...
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Ja jeg vil da også ønske god ferie
Hilsen Eva1950
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Rigtig god ferie,
Jeg bor jo ikke så langt fra Grena ca 35 km
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Tak allesammen, ja, det bliver skønt med et par perlefri dage =)) =)) men det er jo det der med, ude er godt men hjemme er bedst, så det er også skønt at komme hjem igen, vi skal jo kun være væk en lille uge, men det er ligesom om at man er nød til at tage helt væk hvis man skal holde fri, ellers er der altid noget man lige skal.
Ja, det kunne da være hyggeligt Edith, med et lille besøg, men jeg tror at familien har booket næsten alle dagene :-? :-?
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
rigtig rigtig god og velfortjernt ferie ;)
jeg nåede da lige at bestille lidt inden af dig ;) nærmest panik før lukketid sådan havde jeg det haha..
men jah man skal tage ud for at holde ferie ellers kan man altis lige vaske lave mad rydde op osv. derhjemme der er altid noget der skal laves ;)
Besvar