Mit Øre wrap
Redaktør: rumlebumle
-
By Bergedorf
- Perle

- Geografisk sted: Kølkær v. Herning
- Kontakt:
Jeg har lavet et par øreringe i dag - og det er mit første rigtige forsøg med lidt wire wrap

De ser fine ud. er det ikke hårdt ved dine finger med alle de viklinger ? 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Ej, hvor er de bare søde, Lisa, du kan da osse godt wrappe.

-
By Bergedorf
- Perle

- Kontakt:
Det synes jeg faktisk ikke var så slemt - men nu har jeg helt fået blod på tanden med det wrap, så det kan da være at det kommerHavfruen skrev:De ser fine ud. er det ikke hårdt ved dine finger med alle de viklinger ?
ser flotte ud, det har du da klaret godt i første forsøg - der er da ikke meget "nybegynder" over dem 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Rigtig lækkert smykke du har lavet! Flot gået...
Det er rigtig flotte Lisa... Hvis du skal gøre det nemmere for dig selv næste gang, ville jeg måske bruge en tyndere tråd til viklingerne (0,4mm er super godt....) Men smukke det er de 
-
By Bergedorf
- Perle

- Kontakt:
Ja, jeg brugte bare lige de to tykkelser som jeg havde til at ligge herhjemmeDanagonia skrev:Det er rigtig flotte Lisa... Hvis du skal gøre det nemmere for dig selv næste gang, ville jeg måske bruge en tyndere tråd til viklingerne (0,4mm er super godt....) Men smukke det er de