her kommer jeg.....

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Hej alle, jeg er også medlem i et andet smykkeforum, som andre herinde .....men smykkesnak kan man da ikke få for meget af vel ;o)
Er som de fleste andre bidt af en gal perle - eller måske mere bare bidt af div. hobbyer....ihvertfald hvis man spørger min mand... :lol:
og hvis jeg ikke er begravet i perler, så sysler jeg med min hjemmeside som for nyligt blev "næsten" færdig.....kan man ikke altid finde nye ting eller fejl der skal rettes og man ALDRIG har tid til?? og i er selvfølgelig mere end velkommen til at lure... http://www.lbd-design.dk

p.s. tak fordi du gider Lene, er sikker på at det nok skal blive et godt forum :o)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hej Linda

Rigtig hjertelig velkommen til forummet, jeg håber at du vil få mange gode timer til at gå herinde.
Jeg var lige inde og kigge lidt på din hjemmeside, den er rigtig flot, og sikke nogle fine smykker du laver :)
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
hej Jeg vil også lige sige velkommen her i det nye forum her ,jeg er også ny her og jeg tror det bliver rigtig godt hvor vi kan lære en masse og hjælpe hinanden :D utrolig flot hjemmeside :lol:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Kontakt:
tak ;o)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Hej linda sikke en flot hjemme side du har jeg er helt vild med din smykkeleksikon. Det må have taget meget lang tid at få den opbygget. :)
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Kontakt:
Tak - Det har også taget en KRIG.
Brugeravatar
mortilseks
Perle
Perle
Geografisk sted: Roslev
hej og velkommen
Knus Tina

Billede
Besvar