Smykke til min svigerdatter

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Min svigerdatter fylder rund og har købt den flotteste coralfarvet kjole. Hun ville gerne have et smykke som passede til men hun er ikke til store prangende ting. Hun er selv lille og spinket. Kjolens halsudskæring er meget åben og hun ville gerne have noget i FG.
Hvad mener I om dette sæt ? Kan jeg være bekendt at sende det over til hende ? Kunne ikke nå at få en FG kæde. Den jeg havde var så spinkel, at jeg ikke kunne få o-ringe så tynde, at de kunne gå igennem leddene.
Billede
Perlerne virker mørkere og mere røde end de er . Det er coralfarvede bjergjade fra Lene.
Sjovt at de har fået et helt andet skær/farve end ruskindssnøren, for de har nøjagtigt samme farve i virkeligheden
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Eva1950
Opal
Opal
Hvor er det flot og det vil hun blive glad for
smart med ruskindssnøren
rigtig flot :clap: :clap: :clap:
Hilsen Eva1950
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
den er rigtig rigtig flot.. men hvis det er har jeg noget forgyldt messing kæde jeg kan sende til dig gangske gratis.. jeg har engang købt 100 meter det er ret meget haha..
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
NatasjaA skrev:den er rigtig rigtig flot.. men hvis det er har jeg noget forgyldt messing kæde jeg kan sende til dig gangske gratis.. jeg har engang købt 100 meter det er ret meget haha..
Tusinde tak for tilbuddet Nat, men jeg skal have det sendt i morgen, så hun får det med den ruskindssnørre
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Littie
Perle
Perle
Dejligt smykkesæt, det er der bestemt ingen tvivl om! Det er jeg sikker på, at hun kommer til at elske :x-
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Dejligt sæt og det bliver hun glad for :-D
Billede I LOVE CATS
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Et meget smukt sæt :clap: :clap: :clap:
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Forresten, Natasja, det der forgyldte kæde ku jeg godt være meget interesseret i at købe noget af, hvis du vil sælge til mig? Send mig evt en pb :-D
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Super flot og elegant sæt :clap: Det bliver hun garanteret glad for :dance: Hvis ikke, så sender hun det bare til mig :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
ja ok. jeg kan jo først sende den i morgen desværre.. men jeg syntes nu også den er pæn med den ruskindsnørre og jeg tror det er meget pænere med den end kæde...
vi hører vel lige om hun blev glad og sådan..
hvor store er perlerne egentligt???
Besvar