Halskæde og øreringe er lavet med nogle af de rå Lava sten, som jeg har samlet på Island. Jeg har valgt kobber til smykket, da det matcher flot til de grå rå Lava sten.
Rå brune Lava sten, købt hos Lene, sat sammen med gyldne biwa ferskvandsperler og kobber perler. Jeg har valgt at bruge kobber, da jeg synes det matcher utrolig godt sammen med de rå Lava sten og de gyldne ferskvandsperler.
Rå sorte Lava sten, sat sammen med råhvide biwa ferskvandsperler og små råhvide ferskvandsperler. Øreringene er lavet af købte perlestråde og øreringe i Sterling Sølv.
Rå Lava sten, sat sammen med Turkiser i forskellige faconer, bl.a. købt på e-bay. Halskæden er lavet med 2 wirer, der snor sig gennem de store Lava sten. Øreringene er lavet af Sterling sølv tråd og rør.
Poleret sorte Lava sten, sat sammen med orange changerende ferskvandssplitter. Halskæden er lavet med 2 wirer, der snor sig gennem de store Lava sten. Øreringene er lavet af Sterling sølv tråd og rør.
Rå brun Lava, købt hos Lene, sat sammen med de orange Turkis, jeg har købt hos Miska samt Sterling sølv rør. Øreringene er lavet af Sterling sølv tråd og rør.