Og lidt lange kæder med kors:

Redaktør: rumlebumle

Ja, det er helt alm. smykkewire jeg bruger.Rolcera skrev:Hej!
Super flotte halskæder, som du har fået lavet! Jeg har selv gået og overvejet at få lavet nogle halskæder med ferskvandsperler. Jeg kan også rigtig godt lide rosenkransene, er det bare Tiger Tail du har brugt til dem?
Mvh,
Rasmus Nicolaisen
Jeg synes det ser super fedt ud, den måde du får kæden til at køre ud i et på - på den lyserøde og den sorte halskæde. Det kunne jeg godt tænke mig at lære!Shawnee skrev:Takker.![]()
Ja, det er helt alm. smykkewire jeg bruger.Rolcera skrev:Hej!
Super flotte halskæder, som du har fået lavet! Jeg har selv gået og overvejet at få lavet nogle halskæder med ferskvandsperler. Jeg kan også rigtig godt lide rosenkransene, er det bare Tiger Tail du har brugt til dem?
Mvh,
Rasmus Nicolaisen
Tak for forklaringenShawnee skrev:Det er slet ikke så svært.
Jeg starter sådan set omvendt...![]()
I stedet for at have afslutningen i nakken, så slutter jeg den ved korset.
Kører perler på - og når jeg har den længde jeg vil have på selve kæden, så begynder jeg at lave den enkelte del med korset. Så der kører 2 wiresnore igennem denne del. Sætter korset på, og kører wiren tilbage gennem et par perler, og afslutter med en coverperle.
Giver det mening??
Tak for forklaringenShawnee skrev:Det er slet ikke så svært.
Jeg starter sådan set omvendt...![]()
I stedet for at have afslutningen i nakken, så slutter jeg den ved korset.
Kører perler på - og når jeg har den længde jeg vil have på selve kæden, så begynder jeg at lave den enkelte del med korset. Så der kører 2 wiresnore igennem denne del. Sætter korset på, og kører wiren tilbage gennem et par perler, og afslutter med en coverperle.
Giver det mening??