MÅ SLETTES INGEN BILLEDER
Redaktør: rumlebumle
Billeder slettet...
Senest rettet af Shawnee ons 15. jun 2011 14:17, rettet i alt 3 gange.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Sike nogle dejlige ting du har fådet lavet jeg synes det er dejlig fræk med den rosa snor du bruger mellem perlerne.
Og sikker en masse armbånd du har lavet hvornår vil du da gå med alle dem

Og sikker en masse armbånd du har lavet hvornår vil du da gå med alle dem
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Hold da op, sikke en dejlig produktion!
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Det må jeg nok sige, det er noget af en samling du har fået lavet dig. Det ser rigtig lækkert ud..
Dine elastik armbånd er fantastiske.. 
Flotte farver og dejlige smykker
Hvor er det dejligt
du har fået "smykke-gnisten" tilbage 
Hvor er det dejligt
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Hold da lige op, jeg skal da love for at du har fåt lavet mange smykker, hvor er de bare flotte.
Ja, når man først kommer igang så kan man ikke bare stoppe igen, sådan har jeg det også, det er bare skønt at lave smykker,
men man skal have gnisten, ellers bliver det ikke godt, og det skal jeg da love for at du har haft. Flot arbejde.

Ja, når man først kommer igang så kan man ikke bare stoppe igen, sådan har jeg det også, det er bare skønt at lave smykker,
Jeg har været på et lokalt loppemarked i juli måned - og der røg en del armbånd der. Og så er mine veninder rigtig gode til at aftage det jeg laver...lisbeth skrev:Hold op hvor er de flotte hverisær og dejlige farver og dine glas armbånd er meget flotte med de blomster perler og hvor har du været aktiv og har du fået solgt nogle
Havfruen: Jeg har en stor tøjkollektion, som kræver mange armbånd....
De bedste hilsner
Mette
Mette
nøj manner - produktiv!!
hvordan er din låse på halskæderne, laver du knytta lukning eller limer du låse på ??
fække med de der farver i tråden
er bare vild med dine frostede agater, de grå er bare lækre.....
hvordan er din låse på halskæderne, laver du knytta lukning eller limer du låse på ??
fække med de der farver i tråden
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Jeg laver en "snoning, og en lille knude der låser sig selv, om en stanglås. Og så smelter jeg den sammen til sidst. Jeg har også lavet et par enkelte med knyttelås - men jeg syntes selv det er irriterende at de løse ender kilder mig i nakken.Linda skrev:nøj manner - produktiv!!
fække med de der farver i tråden![]()
De bedste hilsner
Mette
Mette