Horsens MiddelalderMarked

Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Vi har været på Horsens middelalder marked i dag, og vi fik shoppet lidt :-D

Vi fik en flot ræve pels, som Christian skal have på til brylluppets...

Billede

Billede

Han fik også et par sko!

Billede

Og et drikkehorn han skal have i et bælte...

Billede

Jeg fik noget vildt flot lædersnor som der skal laves smykker af :-D

Billede

Det regnede lidt, men det var stadig mægtig sjovt... :-D Men havde ikke kameraet med, da det regnede...
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det er godt nok flot det I har købt og den ræv er bare mums og han bliver en flot gom og jeg syntes det er så romantisk jeres bryllup
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Det ser ud til at have være trigtig hyggeligt
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Den lædersnor se ud som kober men det er jo nok også derfor du faldt for det.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Det lyder til, I har haft en god dag til Middelalder Marked. Og sikke en flot rævepels - den må da have kostet en bondegård :?:

Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af det lædersnor. Hvor tykt er det :?: På billedet ser det meget tykt ud ;)-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Lise skrev:Det lyder til, I har haft en god dag til Middelalder Marked. Og sikke en flot rævepels - den må da have kostet en bondegård :?:

Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af det lædersnor. Hvor tykt er det :?: På billedet ser det meget tykt ud ;)-
Vi fik den for 1000kr, så det var faktisk billigt. Oprindeligt ville de have 2000kr, men da det var sidste dag, ville de godt prutte lidt ;) Tilgengæld får han ikke den sorte frakke, nu nøjes han med, det her, og så skal vi lige have et par bukser...
Læder snoren er meget tyk, tror ca. den er 4mm :-D
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg er godt klar over at jeg er totalt dobbeltmoralsk for ja jeg spiser kød og ja jeg køber også sko i læder, men jeg bliver så ked af det når jeg ser sådan nogle pelse hvor man kun har slået dyret ihjel for at få pelsen. Og når jeg så ser alle de rævehaler på din kærestes pels... :ymsigh:

I kunne have fået sådan en smuk pels med indhold for kun 1500 kr:
Billede

Eller hvis I mere er til de mørke nuancer:
Billede

Undskyld, kunne bare ikke lade være. :whistle:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Hvor ser de søde ud :x- Er det dem, der hjælper dig med at holde "u"orden i dine perlesager :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Lise skrev:Hvor ser de søde ud :x- Er det dem, der hjælper dig med at holde "u"orden i dine perlesager :x-
Ja det er 2 af dem (jeg har 8). Den øverste er Fætter og den nederste er Freja. Jeg foretrækker pels på den måde. ;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
de ser da søde ud de små rodhoveder. og til camilla jeg synes det er ok med nogle ræve pælse, og jeg synes det er en flot ting i har købt til din komende mand. det passer lige til en vikking som ham
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar