Bytte-Bytte Oktober

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg overtager bytte-bytte fra Jacqueline... Jeg har flyttet det herind i "Dyt dyt skal vi byt" da jeg synes det passer bedre ind i dette forum :-D

Reglerne:
1. Minimum 12 perler (eller lidt fler':))
2. Du må sende: Alt undtagen plastik!!
3. Perlerne sendes til modtager, som laver smykke ud af det.
4. Husk at vedlægge seddel med indholdet af din forsendelse!
5. Det du sender skal være af god kvalitet, og noget du selv vil arbejde med.
6. Afsender betaler portoen. så hver sikker på det er den korekte porto, da der IKKE må stå afsender på.
7. Vi gætter til slut hvem der har sendt til hvem, via en lille ledetråd. :D

MELD JER TIL HER I TRÅDEN!! Har jeg ikke jeres adresser, sender jeg en PB.

Den adresse du modtager er den du skal sende til.

HUSK KORREKT PORTO & Husk at mærke kuverten med SFFA!

Deadline for tilmelding er Mandag d 12 Oktober

I har indtil D. 19 Oktober til at sende perlerne.

Billeder af modtagede materialer samt færdigt smykke uploades den 30 November.


Tilmeldte
Danagonia
Charlotte
Lisbeth
Lene
Lise
Jeanette
Havfruen
Senest rettet af Danagonia tirs 13. okt 2009 23:22, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Her er mine perler til bytte/bytte.
Tak til min giver, det er lækre perler, og jeg er spændt på at komme igang. :ymhug:

Billede
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Her er hvad jeg har modtaget og hvad har I andre modtaget kommer der ikke et foto :?:
Billede
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Jo jo Lisbet skal nok
Jeg har nodtaget disse ting
Billede
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
jeanette
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 132
Tilmeldt: man 6. apr 2009 18:35
Geografisk sted: midtjylland
dette er hvad jeg modtog:

Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Billede

Dette har jeg modtaget :-D TUSINDE tak!! Jeg har også lavet noget, men billeder følger senere...
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Her er hvad jeg har lavet indtil vidre:

Billede

Sterling - undtagen vores snydekæde :-D

Billede

Havde selv de små jader, som passede til i farven, så nu er det et sæt... Tror det skal være julegave til en eller anden

Billede

Jeg har en sød stedsvigermor der skal have dette
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Her er hvad jeg modtog:
Billede
Som I kan se, mangler der en af 4 mm ametysterne. Jeg ved ikke om det er mig der har tabt den men jeg har ledt og ledt og jeg kan ikke finde den, så jeg må "nøjes" med 4.

Det er faktisk vanskeligere end jeg troede at lave noget ud af dem fordi de fleste sten er så små, men jeg tager det som en sjov udfordring. Jeg har fået lavet 2 par øreringe indtil videre og så er jeg gået i tænkeboks over hvordan jeg mon skal bruge resten. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Billede
Dette er hvad jeg modtog fra en af jer - Tusind tak - jeg er igang med at bruge dem.
Billede

Billede

Og det er hvad jeg foreløbig har fået lavet. Hvis der er nogen, der har flere af de store runde glasperler, er jeg meget interesseret i at bytte/købe nogle.

Tak for at inkludere mig Camilla, det tvang mig til at lære at lægge billeder ind - nu skal jeg bare lære at redigere dem, så de ikke bliver helt så store.

Mvh
Lise Sonne
Senest rettet af Lise Sonne fre 30. okt 2009 11:17, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Besvar