Sten jeg købte på messen

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det er skønt at være hos mor. Balder kan løbe ude i haven, og kræver ikke konstant min opmærksomhed, så jeg har fået kreeret lidt sager :-D

Jeg købte nogle super lækre sten på messen, jeg var på sammen med Lise, og nu har jeg endelig fået dem brugt:
Dette her er en cabochon, den var temmelig dyr (80kr) men måtte eje den. Glemt bare at spørge hvad stenen var for en... Nogen bud?
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Jeg er ikke så tilfreds med bagsiden, men det er første forsøg på at lave en indfatning. Det skal nok blive bedre næste gang :-D

Dette her er en Chrysopras fra gurkemeje... Den er bare SÅ flot.
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Den var egentlig tiltænkt mit bryllup, men den er desværre for grøn... Men smuk det er den!

Tilsidst en af mine kæmpe brioletter. Jeg er lidt træt af dem, men nu har jeg jo investeret i dem. Tilgengæld er det nyt design :-D

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Jeg synes selv lidt det ligner en engel :-D
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Camilla, du er bare SÅ dygtig :dance:
Kæden med chrysoprasen er min favorit,
men dine smykker er i det hele taget bare spændende og MUMS! @};- @};- @};-
Lyder godt at jeres Balder kan få lidt frisk Alsisk luft i haven...
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
De er allesammen flotte med den grønne er min favorit
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Camilla jeg er vild med den første og det ligner quartz blandet med turmalin/sort ? det er mit bud men det kan være der er andre herinde der ved, men den er utrolig smuk ;)-
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Fine ting du har lavet. den første kunne godt ligne en ametyst for de kan svinge meget i farven.
Det sidste smykke du har lavet er jeg vild med dit weiervap, men det passer bar ikke til den sten du har sat den sammen med. Stenen er smuk så det er ikke den der er noget galt med men jeg synes ikke at koberet og stenen fungere sammen .
men selve dine krummerlure er bare smukke .
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Der er super flotte ting camilla :clap:
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Super flotte smykker, du har fået lavet :ymhug: :-* :-* :-* Lækre sten, du købte på messen. Jeg kan slet ikke huske, at du viste den øverste, men du købte jo også en del sten til vedhæng.

Den første ligner en krystal/quarts af en slags - men det sorte der sidder på den??????? er det noget, du selv har tilføjet, eller sidder det fast på stenen? Det kunne være art sort krystal, det findes jo i forskellige farver, alt afhængig af, under hvilke forhold det er dannet. Bl.a. er turmalin jo også en krystal. Det findes simpelthen så mange forskellige krystal sten, så det er svært at komme med et bud.

God ide du har lavet til at fæstne cabonnen - men bagsiden - tja, den finder du vel en anden løsning til - og jeg venter
spændt på en løsning, for jeg vil gerne kunne bruge dem, jeg har liggende. Det har ikke lykkedes mig endnu at lave en løsning til bagsiden, der er OK, det bliver lidt ujævnt og meget lidt kønt, når man ikke smeder.

Det mellemste vedhæng - super skøn sten, og flot og elegant wirewrap, du har fået lavet.

Super elegant vedhæng - det sidste - og i modsætning til Havfruen, synes jeg netop at kobber, passer perfekt til den mørkebrune sten :ymhug: Og ja, der er lidt engel over vedhænget ;)-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise skrev:Super flotte smykker, du har fået lavet :ymhug: :-* :-* :-* Lækre sten, du købte på messen. Jeg kan slet ikke huske, at du viste den øverste, men du købte jo også en del sten til vedhæng.

Den første ligner en krystal/quarts af en slags - men det sorte der sidder på den??????? er det noget, du selv har tilføjet, eller sidder det fast på stenen? Det kunne være art sort krystal, det findes jo i forskellige farver, alt afhængig af, under hvilke forhold det er dannet. Bl.a. er turmalin jo også en krystal. Det findes simpelthen så mange forskellige krystal sten, så det er svært at komme med et bud.

God ide du har lavet til at fæstne cabonnen - men bagsiden - tja, den finder du vel en anden løsning til - og jeg venter
spændt på en løsning, for jeg vil gerne kunne bruge dem, jeg har liggende. Det har ikke lykkedes mig endnu at lave en løsning til bagsiden, der er OK, det bliver lidt ujævnt og meget lidt kønt, når man ikke smeder.

Det mellemste vedhæng - super skøn sten, og flot og elegant wirewrap, du har fået lavet.

Super elegant vedhæng - det sidste - og i modsætning til Havfruen, synes jeg netop at kobber, passer perfekt til den mørkebrune sten :ymhug: Og ja, der er lidt engel over vedhænget ;)-

Jeg købte stenen hos dem, der havde den vildt flotte ametyst til 1500kr :-D Så jeg tror faktisk godt det kunne være tourmalin som Havfruen siger. Det sorte er en del af stenen... Jeg har fortrudt jeg ikke købte nogle flere af ham. Den er bare så flot... Jeg tror jeg har fundet en bedre løsning til cabochonen, har fundet en tutorial jeg vil prøve :-D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Fine ting du har lavet. den første kunne godt ligne en ametyst for de kan svinge meget i farven.
Det sidste smykke du har lavet er jeg vild med dit weiervap, men det passer bar ikke til den sten du har sat den sammen med. Stenen er smuk så det er ikke den der er noget galt med men jeg synes ikke at koberet og stenen fungere sammen .
men selve dine krummerlure er bare smukke .

Det er faktisk slet ikke kobber, det sidste vedhæng, men messing. Det kan evt godt være derfor du ikke kan lide det. Det er jo et koldt metal, hvor kobberet er varmt, så egentlig tror jeg det havde været flottere med kobber til stenen, men jeg syntes bare de faldt for meget i med hinanden. Forsøgte også med sølv, men det duede slet ikke :-D efter min mening i hvert fald. Jeg bryder mig ikke om sølv sammen med jordfarver. :-D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
nu er jeg jo selv meget til sølv men jeg er ikke sikker på at det ville have været bedre. jeg synes moske at der skulle have været noget af metalet med ned på stenen nu virker det som om der er to forskelige ting der er sat sammen uden at høre sammen hvis du forstår mig. Stenen for sig og så metallet for sig og ikke som om de høre sammen ja jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Den grønde sten og metalet høre bare sammen som en helhed hvor i mode den anden virker på mig som to ting. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar