Sten fra Indien

Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Min ældste søn er i Indien for tiden for at studere, så jeg fik den gode idé at han kunne tage nogle sten med hjem, da han var hjemme et smut. Jeg viste ham og hans kæreste de sten jeg havde før de tog afsted og en liste over den slags sten jeg godt kunne tænke mig, men da jeg ikke kendte udvalget var det meget op til dem at vælge.

Det synes jeg de gjorde rigtig godt :

Billede
Bjergkrystal

Billede
Ametyst & Lapis Lazuli

Billede
Labradorit

Billede
Onyx

Billede
Månesten

Billede

Røgkvarts

Billede
Akvamarin & Peridot

Billede
Onyx
Billede
Carneoler, Garnet og Rosenkvarts
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Ohh en god samling. :x- Jeg kommer gerne og hjælper dig med at bruge nogle af dem hvis du ikke lige ved hvad de skal bruges til. ;)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Ohh en god samling. :x- Jeg kommer gerne og hjælper dig med at bruge nogle af dem hvis du ikke lige ved hvad de skal bruges til. ;)-
Jo.... jeg er i fuld gang, men det er fuldstændig som at have fået lov til at gå amok i en slikbutik - jeg spreder dem ud og så vælger jeg dem, der skal sættes sammen. Det er skønt !
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Altså hvor er de flotte Lise, det må være helt vildt spændende, når din søn kommer hjem fra Indien med guf til dig :x-
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
:drool: =p~ @-) GUF!!! Ej hvor er det bare lækre sager
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lene skrev:Altså hvor er de flotte Lise, det må være helt vildt spændende, når din søn kommer hjem fra Indien med guf til dig :x-
Ja, jeg kunne næste ikke sove natten før han kom hjem sidste gang af bar spænding !
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Lise Sonne skrev:
lene skrev:Altså hvor er de flotte Lise, det må være helt vildt spændende, når din søn kommer hjem fra Indien med guf til dig :x-
Ja, jeg kunne næste ikke sove natten før han kom hjem sidste gang af bar spænding !
Det kan jeg godt forstå når det er så lækre ting han kommer hjem med. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
;;) det er meget smukke ting han har taget med hjem til dig. Hvad med prisene er der noget at spare og kan han skaffe nogle adrasser på de perle mennesker der nede. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:;;) det er meget smukke ting han har taget med hjem til dig. Hvad med prisene er der noget at spare og kan han skaffe nogle adrasser på de perle mennesker der nede. @};-
Desværre er internettet ikke så udbredt i Indien, måske fordi de har strømafbrydelser ret tit, så han har ikke fundet nogen butikker, som også er på nettet - men det er helt klart mange spændende stene og til gode priser, men selvfølgelig går ideen lidt tabt, hvis man skal betale fragt via fx DHL, så derfor var det dejligt at han skulle hjem alligevel.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Guffe guffe guf
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Besvar