Det synes jeg de gjorde rigtig godt :

Bjergkrystal

Ametyst & Lapis Lazuli

Labradorit

Onyx

Månesten

Røgkvarts

Akvamarin & Peridot

Onyx

Carneoler, Garnet og Rosenkvarts
Redaktør: rumlebumle

Jo.... jeg er i fuld gang, men det er fuldstændig som at have fået lov til at gå amok i en slikbutik - jeg spreder dem ud og så vælger jeg dem, der skal sættes sammen. Det er skønt !Charlottes skrev:Ohh en god samling.Jeg kommer gerne og hjælper dig med at bruge nogle af dem hvis du ikke lige ved hvad de skal bruges til.

Ja, jeg kunne næste ikke sove natten før han kom hjem sidste gang af bar spænding !lene skrev:Altså hvor er de flotte Lise, det må være helt vildt spændende, når din søn kommer hjem fra Indien med guf til dig

Det kan jeg godt forstå når det er så lækre ting han kommer hjem med.Lise Sonne skrev:Ja, jeg kunne næste ikke sove natten før han kom hjem sidste gang af bar spænding !lene skrev:Altså hvor er de flotte Lise, det må være helt vildt spændende, når din søn kommer hjem fra Indien med guf til dig

Desværre er internettet ikke så udbredt i Indien, måske fordi de har strømafbrydelser ret tit, så han har ikke fundet nogen butikker, som også er på nettet - men det er helt klart mange spændende stene og til gode priser, men selvfølgelig går ideen lidt tabt, hvis man skal betale fragt via fx DHL, så derfor var det dejligt at han skulle hjem alligevel.Havfruen skrev:det er meget smukke ting han har taget med hjem til dig. Hvad med prisene er der noget at spare og kan han skaffe nogle adrasser på de perle mennesker der nede.