2012-konkurrence #2 - Fly me to the moon...

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Hvilket rum-inspirerede smykke er din vinder?

Afstemning sluttede man 12. mar 2012 04:00

Pia
19
79%
Diddah
5
21%
 
Afgivne stemmer: 24
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Billede

Så er det blevet stemmetid i Fly me to the moon-konkurrencen.

Da der kun er kommet to bud, får vi i denne omgang kun én stemme hver.
Afstemningen varer 7 dage - altså til mandag d. 12. marts 2012 klokken 04:00.

Ved stemmelighed laves der en 2 dages lynafstemning.
Ved fortsat stemmelighed får jeg en computernørd til at trække lod.

Billede
Pia:
Billede

Billede
Diddah:
Billede

Billede

Så må der stemmes...

Billede
Billede
Billede
cecilou
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 124
Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Pia!
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Det bliver sørme svært BR, for de er lige unikke begge og smukke. PUHA :-D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Jeg stemte på Pia, det var måske taktisk lidt dumt haha. Men synes hendes idé var så unik ;)

En skam ikke flere deltog
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Så blev vinderen fundet,
og denne gang blev det Pia's glitrende galakse der snuppede præmien foran Diddah's fine solstråler.

[smilie=dannebrog01-medium.gif] Tillykke Pia! [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Tillykke!!!! :-D
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Tillykke til Pia @};- @};- @};- Er det black lips?

Også tillykke til Diddah :x-
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
tusind tak og tak for gif


ja, jeg tror det er black lip, dobbelt sidet.
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Tillykke Pia! Jeg sender din præmie af sted næste mandag. Jeg er lidt presset i denne uge :-D
Besvar